poniedziałek, 9 marca 2015

Co zrobić by odnaleźć w sobie motywację do działania?



Do założenia tego bloga przymierzałem się od bardzo dawna. Oczywiście zawsze znajdowałem wymowkę:

  • Przecież muszę jeszcze posprzątać,
  • Jeszcze nie doczytałem książki,
  • Wyszedł nowy odcinek serialu, który oglądam,
  • I wiele innych.
Najgorsze były wymówki dyktowane przez mojego wewnętrznego krytyka:
  • Przecież nigdy tego nie robiłeś,
  • Nikt tego nie przeczyta,
  • Komu to jest potrzebne,
  • I tym podobne. 
Zapewne każdy z Was miał w swoim życiu takie sytuacje.  Myśleliście by się za coś zabrać, ale... Marzyliście o czymś,  ale...

Co zrobić, by znaleźć w sobie motywację do działania?  
Jest kilka sposobów,  dzisiaj podzielę się z Wami jednym z nich. Tym, który pomógł mi w założeniu tego bloga i w wielu innych sytuacjach.  

Zadałem sobie następujące pytania:
  1. W jakim celu chcę to zrobić? 
  2. Co dzięki temu osiagnę/zyskam?
I w reszcie najważniejsze: 

   3. Zakładając, że wszystko mi się uda, mając tego 100% pewność , jak się będę czuł? Co zmieni się w moim życiu? 

Odpowiadając sobie na te proste pytania dostajemy feedback czy tak na prawdę tego chcemy czy w sumie tak tylko o tym myślimy. 

Jeżeli czegoś naprawdę pragniemy i mamy 100% pewność,  że nam się uda to poprostu po to sięgamy. 

Wystarczy przeprogramować naszą podświadomość by zaczęła wykonywać za nas cała pracę.

Gdy już założymy, że wszystko się uda najlepiej wyobrazić sobie jak wtedy wyglądamy, co czujemy. Osiągnęliśmy sukces, więc czujemy się wspaniale, jesteśmy szczęśliwi. Nasza podświadomość w momencie wizualizacji tego zaczyna wykonywać swoją pracę wprowadzając wizję w życie. 

Jak widać w końcu założyłem bloga od razu publikując pierwszy wpis. Wg mojej wizualizacji po przeczytaniu tego wpisu bedziecie zaglądać tu regularnie i znajdziecie tu sposób na pobudzenie swojej motywacji do działania. 

Powodzenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz